Funzioni è tippi di sullivazione di i pazienti

Funzione di ascensore per i pazienti paralizzati:
Spostà e persone cun mobilità scomoda da una pusizione à l'altra pò alzà u paziente da a terra à u lettu; i pedi di u chassis ponu esse aperti per esse più vicinu à u paziente; a rota posteriore hà un frenu chì pò frenu per impedisce di sullivà u paziente quandu u paziente hè alzatu Move è causà ferite senza spiegazione à u persunale infermieru o à i pazienti. L'anellu di sollevamentu pò esse giratu 360 °, chì pò spustà facilmente u paziente da un locu à l'altru. A sling speciale pò adattà a postura, è e slings di diversi culori in più livelli sò cunvenienti per l'utilizatore per adattà a postura. A funzione di arresto d'emergenza pò esse aduprata per taglià a tensione in un mumentu chjave per prutege a sicurezza di l'utenti è di i membri di a famiglia. Pò esse facilmente riavviatu è rimbursatu per fà facili trasporti.
Ascensori mobili di tippu pedestale sò più comunemente usati in istituzioni prufessiunali o in ospedali. Sò aduprati per spustà oggetti cum'è sedie è barelle nantu à chì l'ughjettu in muvimentu si trova o si trova nantu à l'ascensore.
L'ascensore per u muvimentu di scale hè adupratu per aiutà e persone chì ùn sò micca cunvenienti à spostà e discese scale, ma l'ughjettu in muvimentu solu ùn pò esse fattu indipindente. Qualchissia deve aiutà à assicurà a sicurezza.
L'ascensori fissi sò generalmente piazzati in terra accantu à u lettu, è ci sò ancu pilastri installati à i quattru anguli di a stanza, dotati di imbracature per permette à l'ogetti in muvimentu di spustassi in u rughjone muvente di a pista.
L'ascenseur muntatu in ferrovia hè un ascensore chì mova l'ughjettu in muvimentu à a diana cù una fanta lungo una rota installata in u tettu. U svantaghju hè chì l'installazione di a pista richiede a custruzzione, è una volta installata, a pusizione di a pista ùn pò micca esse cambiata, è l'investimentu hè grande, dunque deve esse sceltu cun cura.
A fionda hè una parte necessaria di l'ascensore elettricu. Pò esse divisu in tippu di imbracatura, tippu avvoltu, tippu di gamba spaccata (pienu avvoltu, semi-avvoltu), tippu di toilette, ecc., È ancu tippu di sedile (tippu di sedia da bagnu, tippu di sedile) È altre specificazioni speciali.

Patient Lift use
Patient Lift use

E persone anziane chì sò gravemente malate, i membri paralizati, incuscenti o inconvenienti per l'attività di l'anziani, ch'elli sianu chjinati in casa, in una casa di cura, o in un ospedale, l'assistenza bagnante, a cura di a defecazione è a qualità di vita sò un prublema impurtante. Per questi pazienti o anziani, a pelle di tuttu u corpu pò esse pulita solu cù un lavu. U caregiver in l'uspidale o parenti in casa pò tene un bacinu o un seccu d'acqua calda, bagnallu cù un asciugamanu, è poi lavà. Perchè hè scomudu di aduprà detergenti cume u sapone è u lavu di u corpu durante a pulizia, a pulizia hè luntana da esse pulita è accurata. In particulare per l'orifiziu uretrale è l'anu, a pulizia di u lavatu hè assai limitata. A sensazione di lavà hè ancu assai peghju di lavà. Fortunatamente, sti pazienti o l'anziani ùn ponu più sprimà i so sentimenti. Per questi pazienti o anziani chì sò letti per un bellu pezzu è ùn ponu micca cura di sè stessi, ùn hè micca male d'avè qualcunu chì aiutessi à lavassi regolarmente. . Dunque, questi pazienti o anziani portanu sempre un odore spiacevule, l'incidenza di infezioni di i tratti urinarii è ulcerazioni hè abbastanza alta, è a qualità di vita hè assai bassa.
Stu tipu di ascensore pò esse adupratu sia in casa sia in istituzioni mediche. Dopu chì a R&D è a pruduzzione sò messe in usu nantu à u mercatu, attira immediatamente l'attenzione è a ricunniscenza di tutti, perchè l'ascensore risolve u grande prublema di l'infermiera di i pazienti letti à letto, chì piace à i pazienti anziani è l'infermieri. Cù l'aiutu di stu tipu di ascensore, l'anziani o i pazienti ponu piglià un bagnu ogni ghjornu, riducendu a pelle è l'infezioni di l'urine di i pazienti letti è di l'anziani, eliminendu l'odore particulare di u corpu. Ancu sè stà in lettu per un bellu pezzu, pudete cuntinuà à gode di u piacè di duscia. Mantene tuttu u corpu pulito è asciuttu, per rinfurzà assai a qualità di vita di l'anziani è i pazienti cun attività inconveniente.


Tempu di posta: Jul-23-2020