Tipi di letti d'ospedale

U lettu d'ospedale si riferisce generalmente à u lettu d'infermiera, chì hè cuncepitu secondu i bisogni di trattamentu di u paziente è l'abitudini di vita in lettu, è hè cuncipitu cù i membri di a famiglia per accumpagnallu. Hà parechje funzioni infermierie è pulsanti di operazione. Utilizza un lettu insulatu è sicuru, cum'è u monitoru di u pesu, manghjendu à u spinu, è Smart Turning over, prevenendu i feriti, cunnessione di pressione negativa, monitorizazione di l'alarma bagnante, trasportu mobile, riposu, riabilitazione (passive movement, standing), medicazione infuzione è altre funzioni. U lettu di riabilitazione pò esse adupratu solu o in cunghjuntu cù trattamenti o attrezzature di riabilitazione. I letti d'infermiera fatturati sò generalmente micca più di 90cm di larghezza è sò letti singuli à un stratu. Hè cunveniente per l'osservazione medica, l'ispezione è l'operazione di i membri di a famiglia. Pò esse ancu adupratu per persone sane, gravamente disabili, anziani, incontinenza urinaria, pazienti feriti cerebrali in trattamentu stabile o cunvalescente in casa, principalmente per praticità. L'equipaggiamentu standard di u lettu di putenza include u capu di u lettu, u quadru di u lettu multifunzione, u pede di u lettu, a gamba, u materasso di u lettu, u controller, a spinta elettrica, i 2 guardi pieghevoli sinistra è destra, è i 4 casters isulati isulati. Tavula da manghjà integrata, 1 tappu di pompa d'aria anti-decubitu, scaffale sottu à u lettu, 2 allarmi negativi di monitorizazione di bagnamentu cunnessu à pressione cunnessi, 1 inseme di sensore di surviglianza di u pesu, tavula culisante lineare è altri cumpunenti. Ci sò letti urdinarii, letti di riabilitazione, è letti di trasfurmazione intelligenti. I letti di l'ospidali ponu ancu esse chjamati letti di uspitale, letti medichi, letti d'infermiera di riabilitazione, etc. Sò i letti utilizati da i pazienti durante u trattamentu, a riabilitazione, è a recuperazione. Sò aduprati principalmente in i principali ospedali, centri di salute di u municipiu, centri di servizii di salute di a comunità, istituzioni di riabilitazione, è assistenza domiciliare. Ward ecc.

Hospital Bed Show off

Sicondu u materiale, pò esse divisu in letti ABS, tutti i letti in acciaio inox, letti semi-inox, tutti i letti spray in acciaio, etc.

Sicondu u scopu, pò esse divisu in letti medichi è letti di casa.
Sicondu a funzione, pò esse divisu in letti d'ospedale elettricu è letti d'ospedale manuali. I letti d'ospedale elettrichi ponu esse divisi in letti d'ospedale elettricu à cinque funzioni è letti d'ospedale elettricu à trè funzioni. I letti d'ospedale manuali ponu esse divisi in letti d'ospedale doppia-basculante, letti d'ospedale à bascula singola, è letti d'ospedale piatti.
Lettu d'ospedale elettricu multifunzionale
Descrizione di a funzione
U lettu hè furmatu saldendu materiale d'aluminiu, a superficie di u lettu hè una struttura netta, è a superficie di u lettu hè traspirante. Tutta a superficia di u lettu hè trattata da spruzzatura elettrostatica.
U guardrail hè fattu di profili in alluminiu aerospaziale è pò esse piegatu.
E quattru rotule adopranu rotelle silenziose è autobloccanti di lussu medicu 125mm, chì sò stabili è affidabili.
A tavula da manghjà hè una tavola da pranzo in plastica retrattile larga 30cm, chì hè forte è resistente.
Angulu di pieghje di u spinu: 0-75 °, angulu di piega di a gamba: 0-90 °
Dimensioni: 2000 × 900 × 500mm (lunghezza × larghezza × altezza di a superficia di u lettu)
Dimensione di a forma di toilette: 225 × 190mm
Caratteristiche
1. Funzione Back
L'angulu di back-up hè 0-75 °, chì realizeghja u lentu rialzu di u spinu, agitazione dolce senza resistenza.
2. Funzione di sedia à rotelle
U paziente pò pusà à ogni angulu di 0-90 °. Dopu à pusà, pudete cenà cù a tavula o leghje è studià. U tavulinu da manghjà multifunzionale hè staccabile è pò esse messu in fondu à u lettu quandu ùn hè micca in usu. Lascià u paziente pusà à spessu per prevene u restringimentu di i tessuti è riduce l'edema. Cuntribuisce à a ricuperazione di a mobilità. Dopu chì u paciistu s'assetta, pò caccià u pede di u lettu è esce da u lettu.
3. Funzione anti-sliding
I glutei sò alzati quandu sò seduti, chì ponu impedisce efficacemente à u paziente di scorrere quandu si stà sedendu passivamente.
4. Funzione di pusà è di urina
Scuzzulate u manicu di u puttachju per cambià u puttachju è u baffle di u puttachju. Dopu chì u vasettu hè in postu, si alza automaticamente per chì u vasettu sia vicinu à a superficia di u lettu per evità chì l'excrementi scappinu fora di u lettu. Hè assai cunfortu per a persona difesa di pusà in pusizione è di chjinassi per defecà. U lettu di cura di casa di tippu toilette hè una soluzione eccellente à u prublema di i pazienti letti à longu andà. Quandu u paziente hà bisognu di urinare, scuzzulate a maniglia di a toilette in sensu urariu per purtà u vasettu sottu à e natiche di l'utilizatore, è aduprate l'aghjustamentu di u spinu, di i pedi è di e ghjambe. Funzione, u paziente pò urinare è defecà in a pusizione più seduta naturale. Dopu l'urinazione è a defecazione, scuzzulate a maniglia di u toilette in senso antiorariu per spustà u tazzu di u toilette à u lettu. Ch'ellu sia chjinatu o andendu à u bagnu, u paziente ùn averà nisun sintimu scomudu, è u persunale infirmieru hà bisognu solu di pulì u vasettu quand'elli sò liberi.
Lettu d'ospedale manuale multifunzionale
Pigliendu i letti ABS cum'è esempiu, i letti manuali multifunzionali sò divisi in letti à doppia bascula, letti à bascula singola è letti piatti.
A funzione di u produttu di u lettu d'ospedale manuale hè simile à quella di u lettu d'ospedale elettricu, ma u paziente ùn pò micca operà personalmente è richiede l'assistenza di una persona chì l'accumpagna. Perchè u prezzu hè più bassu di quellu di i letti d'ospedale elettrichi, hè particularmente adattu per i pazienti chì sò in lettu per un breve periodu di tempu. In listessu tempu, riduce u pesu è a pressione di u persunale chì accumpagna.
Lettu d'ospedale doppiu basculante in acciaio inox
Dimensioni: 2000x900x500
A testa di u lettu in acciaio inox, u tela di u lettu spruzzatu in acciaio è u lettu di superficie sò ragiunevuli in struttura è resistenti. Pò realizà e duie funzioni di schienale è di piega di e gambe. Hè adattatu per i pazienti anziani chì ùn ponu micca esce da u lettu o inconveniente per esce da u lettu. Li furnisce servizii di cura speciali necessarii per a recuperazione, u trattamentu, u viaghju è a vita quotidiana, migliora u livellu di cura, è migliora a qualità di vita di i pazienti, in particulare Famiglia adatta, istituzioni di assistenza medica comunitaria, case di cura, ospedali geriatrici


Tempu di posta: Jul-23-2020